نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

دنبال کردن برندهایگیوه زنانه براحتی

 

گیوه های مردانه ای که امروزه توسط جوانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، گیوه های جدید اسپرت است که با استفاده از خلاقیت ها و طرح های جدیدی به پاپوشی پر طرفدار و زیبا تبدیل شده است.

اولین رنگی که از یک گیوه قدیمی و اصیل در ذهن ما نقش می بندد سفید است. در گذشته گیوه های سفید بسیار متداول تر از گیوه های رنگی بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه از رنگ های بسیار زیبا و امروزی برای بافت گیوه استفاده می شود. حتی در بعضی از گیوه ها از دو رنگ استفاده شده است که به طور مثال ابتدای گیوه به رنگ سفید و آبی آسمانی بوده و به تدریج تا انتها به رنگ نیلی و سورمه ای می رسد.

گیوه های رنگی زیبا

گیوه های دورنگ بسیار جذاب هستند و تا کنون توانسته اند طرفدارن بسیاری را به دست بیاورند. البته بسیاری از آقایان جا افتاده و مسن، ترجیح می دهند از گیوه های یکرنگ و ساده استفاده کنند. رنگ های تیره نیز می تواند انتخاب آقایان شیک پوش باشد.

به طور کلی گیوه کفشی است که در فصل تابستان استفاده می شود. اما باید گفت این کفش اگر از نوع اصل آن انتخاب شود در زمستان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ های تیره گیوه مردانه برای استفاده در فصل زمستان مناسب تر بوده و می تواند پا را گرم نگه دارد.

نخ های استفاده شده برای گیوه های رنگی از جنس همان نخ های گیوه های سفید است. در واقع ماهیت اصلی این نخ ها سفید بوده و در کارگاه ها و کارخانه ها توسط مواد مصنوعی و یا طبیعی رنگ شده است.

استفاده از نخ های مرغوب

البته در کیفیت رنگ نخ استفاده شده در گیوه های رنگی می بایست بسیار دقت نمود. دربافت رویه گیوه های رنگی اگر از نخ نامناسب استفاده شود ممکن است در شست و شو و یا در صورت خیس شدن تغییر رنگ دهند و رنگ آن ها به شکلی نامناسب در قسمت های مختلف گیوه پخش شود. اما اگر از نخ های مرغوب رنگی برای این کار استفاده گردد با چندین بار شست و شو نیز تغییری در رنگ گیوه مشاهده نخواهید کرد. هر چه از مواد اولیه مرغوب تری در یک گیوه استفاده شود گیوه از ماندگاری بیشتری برخوردار می شود و با هر بار شست و شو به شکل اولیه خود بیشتر نزدیک خواهد شد.

 قیمت گیوه های رنگی

گیوه های رنگی قیمت بالاتری دارند و برای خرید آن ها نسبت به گیوه های سفید می بایست هزینه بیشتری پرداخت نمود. دلیل این افزایش قیمت را می توان قیمت بالاتر نخ های رنگی استفاده شده در این گیوه ها دانست.

برخی از هنرمندان برای تزیین گیوه های رنگی اقدام کرده و بر روی آن ها با استفاده از هنر گلدوزی و شماره دوزی و... طرح هایی را ایجاد می کنند. یکی از تکنیک هایی که هنرمندان در گلدوزی گیوه های رنگی به کار می برند، استفاده از طرح هایی مختلف بر روی دو لنگه گیوه است. به معنی اینکه یک لنگه مثلا دارای طرح گل و بوته ای بیشتری بوده و دیگری از طرح و نقشی کمتر برخوردار شده است.

 

برای مشاهده می توانید به خرید گیوه وارد شوید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید گیوه,خرید گیوه مردانه,خرید گیوه ارزان,گیوه ارزان, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 15:45